Total Pageviews

Monday, January 9, 2012

Virtual boy

i just bought a virtual boy, if you dont know what that is look it up.

anyways... i wrote a story for everyone who speaks Galician,

Esta mañá eu acordo e entender somthing diferentes, o meu cuarto, normalmente branco foi suddently negro, e tamén notei un novo compañeiro de cuarto, e eu notei "JOHN" o nome tatuado no seu rostro. a pesar dos cambios que eu fun no meu día, como de costume vesti cepillo os dentes, e inceretes meus ollos. i entón proceesed o ascensor que estaba a levar-me para o comedor para o café, pero unha señora que eu nunca vin antes obstruído o meu camiño. Entón eu esperei paciently e ela só staired, e entón eu attempeted para manover en torno a ela, pero ela mudouse para, unha vez máis, bloquear o meu camiño. Neste momento eu estaba preparado para só empurra-la de lado, pero entón eu entender suddently quen era eo que estaba aquí. Pedín desculpas e ela só balance a cabeza e me levou. ela me levou a un Rood dos cales eu non vin fot 27 anos. un cuarto que eu teño visto bot sience i entrou por primeira vez neste lugar. a sala onde i facturación, e agora será finalmente revisar. o cuarto era pequeno, escuro, e tiña unha mesa onde i encher un formulario da miña información básica. nome: Silverman Arroyo. data de nacemento: 12/18/37. e cor de ollos: vermello. a señora colleu o papel e despois morreu

THE END
i feel like it got too long, more tomorrow. also this may not translate right...

1 comment:

  1. This is your post according to Google translate...you're right, it didn't translate well, captain.

    Did you combine languages? and is this a copy/paste job or an authentic williams composition?

    Eu this morning agreed and understood somthing different, or I room, Suddenly I normally white black, and a note Tamen compañeiro novo fourth, and eu notei "JOHN" or no seu nome tattooed face. two changes despite no meu eu fun day, as you brush vesti costume dents, and inceretes ollos meus. i sung proceesed or lift-me was to weigh for or dining room or coffee, but lady unha eu vin never before or meu obstructed path. Sings eu e ela Só paciently esperei Stair, and sings to Manov eu attempeted about ALS, but ALS mudouse for, mais unha time, block or meu way. Neste was prepared at eu-empurra the OS aside, but chant was quen eu eo suddently understand you were here. Pedina Só desculpas e ela and I head to balance levou. ela me Rood levou two limes a non eu vin fot 27 years. quarter that saw teno eu sience i bot once primeira entrou by neste place. at room onde i billing, and agora will finally review. or room was small, escuro, and ringworm table unha onde i form da Mina Enchères basic information. nome: Silverman Arroyo. nacemento dates: 12/18/37. and cor ollos: Vermell. Mrs. colleu or paper and Despois morreu

    ReplyDelete